Δικαιώματα Πολιτών & Καταναλωτών

Νομική Υποστήριξη για την Προστασία σας

Υπερασπίσου τα Δικαιώματά σου ως Καταναλωτής και Πολίτης – Άμεσα, Αξιόπιστα και Νομικά Τεκμηριωμένα με το DikigorosMou.gr

Εξειδικευμένη Νομική Υποστήριξη

Στο DikigorosMou.gr, κατανοούμε πόσο σημαντικό είναι για κάθε πολίτη να γνωρίζει και να μπορεί να υπερασπιστεί τα νόμιμα δικαιώματά του. Είτε πρόκειται για παραπλανητική διαφήμιση, παραβίαση προσωπικών δεδομένων, είτε για παράνομη χρέωση ή κακή εξυπηρέτηση, οι εξειδικευμένοι νομικοί μας βρίσκονται δίπλα σας, με μία απλή κίνηση.

Βήμα-βήμα υποστήριξη από δικηγόρο

Τι Περιλαμβάνει η Κατηγορία
«Δικαιώματα Πολιτών & Καταναλωτών»

Οι υποθέσεις που αναλαμβάνουμε περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:
Ακύρωση συμβολαίων, επιστροφές χρημάτων, καταγγελίες σε εταιρείες/παρόχους, παράνομες χρεώσεις

Αθέμιτη διαφήμιση, παραπλανητικά πακέτα υπηρεσιών, πλασματικές εκπτώσεις και προσφορές

Μη νόμιμη χρήση προσωπικών στοιχείων, μη εξουσιοδοτημένη αποστολή email ή SMS, διαρροή δεδομένων, παρακολούθηση χωρίς συγκατάθεση

Επιπλέον Υπηρεσίες

Η πιο απλή λύση για να βρεις δικηγόρο

Γιατί να Επιλέξετε το DikigorosMou.gr

Άμεση Καθοδήγηση από Εξειδικευμένο Δικηγόρο

Στείλτε την υπόθεσή σας και λάβετε καθοδήγηση με σαφήνεια και ταχύτητα.

Πλήρης Κάλυψη σε Θέματα Δικαίου Προστασίας Καταναλωτή και GDPR

Οι συνεργάτες μας είναι έμπειροι νομικοί που ασχολούνται αποκλειστικά με σχετικές υποθέσεις.

Προσιτές και Νομικά Τεκμηριωμένες Λύσεις

Αναλαμβάνουμε την υπόθεσή σας με πλήρη διαφάνεια, χωρίς υπέρογκα έξοδα.

Εμπιστευτικότητα & GDPR Συμβατότητα

Η προστασία των προσωπικών σας στοιχείων είναι προτεραιότητά μας – όπως ακριβώς επιβάλλει και ο νόμος.

Γρήγορη επικοινωνία με τον δικηγόρο που χρειάζεσαι

Πραγματικά Παραδείγματα Υποθέσεων

Καταναλωτής έλαβε λογαριασμό

κινητής τηλεφωνίας με χρεώσεις για υπηρεσίες που δεν είχε ζητήσει

Πολίτης κατήγγειλε εταιρεία

για χρήση προσωπικών στοιχείων του χωρίς συγκατάθεση

Πελάτης ζήτησε επιστροφή

χρημάτων για προϊόν που παρέλαβε σε κακή κατάσταση και η επιχείρηση αρνήθηκε

Μηνύσεις για

παραβίαση του GDPR από ιδιωτικούς φορείς και εμπορικές επιχειρήσεις

Προστασία καταναλωτή

από ψευδείς προσφορές σε e-shops

Επιτυχής διεκδίκηση αποζημίωσης

από εταιρεία λόγω καθυστέρησης παράδοσης προϊόντος και παράβασης όρων σύμβασης

Συχνές Ερωτήσεις – για τα Δικαιώματα Καταναλωτών & GDPR

Ποια είναι τα βασικά μου δικαιώματα ως καταναλωτής
Έχετε δικαίωμα σε σαφή ενημέρωση, επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερών για ηλεκτρονικές αγορές, πλήρη τιμολόγηση και αποζημίωση σε περιπτώσεις παραπλάνησης.
Ναι. Έχετε τη δυνατότητα να απευθυνθείτε σε ανεξάρτητες αρχές (ΕΣΡ, ΓΓ Καταναλωτή) και να κινηθείτε νομικά με την υποστήριξη δικηγόρου.
Μπορείτε να ζητήσετε άμεσα διαγραφή, να υποβάλετε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και να διεκδικήσετε αποζημίωση.
Ναι, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών, με βάση την ευρωπαϊκή νομοθεσία για τους καταναλωτές.

Χρειάζεστε Περισσότερες Πληροφορίες;

Οι εξειδικευμένοι δικηγόροι μας είναι εδώ για να απαντήσουν σε όλες σας τις ερωτήσεις

Συμπέρασμα

Μην αφήνετε κανένα δικαίωμά σας αναξιοποίητο. Στο DikigorosMou.gr, σας βοηθάμε να σταθείτε απέναντι σε επιχειρήσεις και οργανισμούς που παραβιάζουν τους νόμους.
Είμαστε εδώ για να σας καθοδηγήσουμε με υπευθυνότητα, αποτελεσματικότητα και ανθρώπινη προσέγγιση.
Ο δικηγόρος σου, με ένα κλικ.

Επικοινωνήστε με Εξειδικευμένο Δικηγόρο Σήμερα

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε με κάθε μεταναστευτικό ζήτημα

Email

info@dikigorosmou.gr

Ώρες Λειτουργίας

24/7 Διαθέσιμοι για Επείγοντα Δευτέρα - Παρασκευή: 9:00 - 18:00

Τοποθεσία

Λεωφ. Κηφισίας 38, Μενεμένη 115 26 Αμπελόκηποι, Αθήνα

Στείλτε μας Μήνυμα

Call Now Button